إزاي دخلت هندسة !

  عدد المشاهدات 169,653

elgarnosy

3 سنوات قبل

فيديو بوضح فيه قصتي بالتفصيل في دخول كلية الهندسة جامعة القاهرة ونبذة مختصرة لشغلي على الإنتنرنت وإزاي بدأت .. كل التفاصي بالفيديو.

أتمنى الفيديو يعجبكم وتشجيعكم دايماً بيحفزني عشان أستمر في عمل فيديوهات كتير الفترة الجاية بإذن الله.

------------------------------
للتواصل والإعلان التجاري: elgarnosy9@gmail.com
------------------------------

تابعوني على:
فيس بوك: Garnosy
إنستجرام: ahmedelgarn...
تويتر: elgarnosy

فيديوهات تانية:

ليه طلبة هندسة غير باقي الناس: arshow.info/watch/LQKjL-CZpWI/fydyw.html
أنواع الطلبة في لجنة الامتحان: arshow.info/watch/RreiBqwSEPE/fydyw.html
خدعوك فقالوا - ذاكر يابني عشان ترتاح بعدين: arshow.info/watch/oSzQUtQneH8/fydyw.html
العلاقة بين الامتحانات وإنك تربي شعرك ودقنك وما تستحماش: arshow.info/watch/mbYZBfGPPpA/fydyw.html
لا يدخل الكافر الجنة حتى يدخل الجمل في ثقب الإبرة: arshow.info/watch/vDQmRZFEfco/fydyw.html

تعليقات
elgarnosy
elgarnosy 3 سنوات قبل
كل واحد بيآخد نصيبه وحقه كامل في الدنيا من عند ربنا فمتحملش هم إنك دخلت كلية انت شايفها مش مناسبة أو حصلتلك مشكلة في حياتك أو شغلك كل حاجة بتحصل بيكون ليها سبب .. ربنا دايماً كريم.
Mahmad Amine
Mahmad Amine 7 أشهر قبل
@حول العقل .
maiada maiada
maiada maiada 11 أشهر قبل
@Rania Abd El Nasser تمام شكرا بجد اول ما هتخرج هروحه ان شاء الله ❤
Rania Abd El Nasser
Rania Abd El Nasser 11 أشهر قبل
maiada maiada لو انتي كنتي علمي في ثانوي اه وكمان ميكونش عدى على تخرجك من الكلية سنتين
maiada maiada
maiada maiada 11 أشهر قبل
من فضلك طيب لو اتخرجت من كلية حقوق ليا ادخل المعهد ده؟ 🙂
Rania Abd El Nasser
Rania Abd El Nasser سنوات قبل
Abdo Medhat في سن معين لدخول المعهد ؟
عمر احمد
عمر احمد 3 أيام قبل
اللهم صل وسلم على سيدنا محمد و آله و صحبه أجمعين
mohamed yasin
mohamed yasin 6 أشهر قبل
ربنا كرمك كان زمانك خريج دكانه
مصطفى درش
مصطفى درش 6 أشهر قبل
بالله عاوز اتواصل مع حضرتك انا معهد فني صناعي سنه تانيه وعاوز استشيرك ب اكتر من حاجه
Fatma Morsy
Fatma Morsy 6 أشهر قبل
طيب انا في شريعة وقانون سنه تانيه وعايزه احول اروح صحي فني وانا نفسي ف هندسة فهل ينفع بعد ما اخلص اروح معهد ولا هكون خالص كده لأن اهلي رافضين اني احول مع اني نفسي ادخل هندسة وذكرت لغات البرمجه المعظم وانا حزينه لحد دلوقت لأني مش ف هندسة
hyider Hyider
hyider Hyider 7 أشهر قبل
اني كملت معهد تقني قسم ميكانيك طلعت الاول ع القسم بمعدل ٩٠٪ وانقبلت كلية هندسة قسم ميكانيك 🇮🇶
Ahmed El slamony
Ahmed El slamony 7 أشهر قبل
يارب محمود ابن اسماء يدخل كليه الهندسه يارب هو دلوقتي دخل المعهد امانه عليكم تدعوله أنه يدخل كليه الهندسه باسمه هو وامه
Ahmed El slamony
Ahmed El slamony 7 أشهر قبل
يارب محمود ابن اسماء يدخل كليه الهندسه يارب ارجوكوا ادعوله امانه كل من شاف تعليقى يدعى لمحمود ابن اسماء يدخل كليه الهندسه يارب العالمين
Leila begigie
Leila begigie 7 أشهر قبل
هى هندسة بتآخد من كام ودراسة ثانوى علمى رياضيات سهلة ولا صعبة ؟
ana yhy
ana yhy 8 أشهر قبل
طيب انا كونت في المعهد وتخرجت 2019ا أنا كونت قسام طباعه وجبت مجموع 81 وبعد كده اخت الورق بتاعي ومدمتش في ايه حاجه وأنا عاوزه دلوقتي إكمال كليه ومش عارفه ازي ممكن تفيدني
Youseef Ali
Youseef Ali 8 أشهر قبل
ايه ده معهد الصحافة انا لسه دي اول سنة ليا فيه
غازي ف.ف
غازي ف.ف 9 أشهر قبل
اخوك من العراق هندسة كهرباء زيك و احب هذ القسم جدا و خاصة الكالكولاس لاني رسبت بي😅
Fatma Mohamed
Fatma Mohamed 9 أشهر قبل
لو سمحت هو انت دخلت هندسه القاهره من الاول خالص من اعدادي ولا دخلت ع سنه اولى ع طول
yasser abdelmoneam
yasser abdelmoneam 9 أشهر قبل
نفس الأنا عانيته
احمد ماندو
احمد ماندو 10 أشهر قبل
تب هل هندسة صعبة
JOHNNY Maikel
JOHNNY Maikel 7 أشهر قبل
جدا
Knoz Mahmoud
Knoz Mahmoud 10 أشهر قبل
انا عايزه ادخل المعهد دا لو سمحت ي بشمهندش ممكن تجاوبني عايزه اسأل سؤال بيقولوا في اقسام فالمعهد هل ليها علاقه بالاقسام اللي فالكليه ؟! + هو المعهد دا لو انا علمي علوم هيبقي صعب فالمذاكره لان سمعت حد بيقول معظم الدراسه فيها تبع فروع الرياضيات + هو بيبقي في ظلم فالتصحيح زي الثانويه عشان جالي عقده نفسيه 😂💔
Amany Ahmed
Amany Ahmed 11 أشهر قبل
طب انا دلوقتى نفسي ادخل هندسه جدا وتعبت ف اخر ٣ ثانوى وجبت ٨٥% وبابا رافض تماما انى ادخل المعهد ده اعمل ايه 😢💔
Amany Ahmed
Amany Ahmed 7 أشهر قبل
@JOHNNY Maikel معرفش بقا شغل ابهات وكده بس انا مرتحاه فيها كليه محترمه بجد هخلص تعليم وهقعد.جنب بابا عشان اريحه
JOHNNY Maikel
JOHNNY Maikel 7 أشهر قبل
@Amany Ahmed دى بتشغل اية دى 😁
Amany Ahmed
Amany Ahmed 7 أشهر قبل
انا عموما دخلت علوم خلاص الحمدلله مرتاحه فيها 😅 عشان هقعد ٧ سنين اتعلم وازاى اكون جايبه علون وادخل معهد
JOHNNY Maikel
JOHNNY Maikel 7 أشهر قبل
رافض لية
Mahmud Alfr3
Mahmud Alfr3 11 أشهر قبل
من 2020 معهد فني صناعي و جايب 97.06 و دراسه المعهد كويسه اوووي و فرصه عظيمه تخليك مهندس 🌝❤️
Karima Saeed
Karima Saeed 10 أشهر قبل
دخلته بعد ثانوي عام
Tota Zaki
Tota Zaki 11 أشهر قبل
انا لسه مخلصه معهد وجبت ٩٦٪ وهدخل الهندسه والحمد لله ❤️
Karima Saeed
Karima Saeed 10 أشهر قبل
دخلتيه بعد ثانوي عام
CURVA SUD20
CURVA SUD20 11 أشهر قبل
انت شخصية جميله يا جرنوسي انا بحبك والله ❤️ ❤️
Basma Mohamed
Basma Mohamed 11 أشهر قبل
لو سمحت ٥٢%ادخل فني صنايع من المرحله التانيه و التالته
محمود السعيد
محمود السعيد سنوات قبل
يا جماعه انا طالب في تالته ثانوي وعايد سنه والسنه دي هعيده برده لان دخلت الامتحان ما حلتش حاجه مع ان كان في غش وكدا بس برده مردتيش احل حاجه مش مجهودي دلوقتي انا ينفع ان احول ثانوي فني ولا لا واخش منها معادله او معهد فني صناعي نظام 3 سنوات علي العلم اني ما بحبش الرياضه بس لو ذكرتها هبقي جامد فيه
Be Yourself
Be Yourself سنوات قبل
استفسارين لو سمحتوا : - - مش المفروض المعهد يقبل بس من الدبلوم الصناعي ثلاث سنوات وبعد السنتين بتوع المعهد بتقدر تكمل هندسة لو جبت مجموع كويس !! - انا ثانوي عام هل ينفع ان ادخل معهد صناعي علطول ولو جبت مجموع ادخل هندسة بدل ما ادخل دبلوم صناعي واعمل معادلة او ادخل المعهد بعد الدبلوم واضيع وقت كتير !! ارجو الافادة وشكراً مقدماً..
Be Yourself
Be Yourself 11 أشهر قبل
@Amin Aboud حاجة اخيرة لو سمحت لو عدى علي تخرجي ست سنين هل ينفغ ولا في حد ادني من السنين للقبول
Amin Aboud
Amin Aboud 11 أشهر قبل
اه من ثانوى عام عام تدخل معهد على طول
Iskandar Mohammad Bellarki
Iskandar Mohammad Bellarki سنوات قبل
الجرنوسي اكبر مني. بحوالي ٦ سنين
Mo Omer
Mo Omer سنوات قبل
ماشاء الله ♥️❤️
mayada Mansour
mayada Mansour سنوات قبل
تنسيق معهد فني صناعي بيقبل من كام من...؟(ثانوي عام علم رياضه)
Ahmad shaba3n
Ahmad shaba3n 9 أشهر قبل
58فى الميه
𝐌𝐑.𝐉𝐎𝐊𝐄𝐑
𝐌𝐑.𝐉𝐎𝐊𝐄𝐑 سنوات قبل
انت افضل يوتيوبر عندي والله ❤❤
ايه عبدالله
ايه عبدالله سنوات قبل
يارب وياريت ترد عليا وتفيدني اعمل ايه هموت لو مكملتش دراستي ان شاء الله لازمن أكملها ازاي اعمل ايه ايه الطريقة لمعادلة
Hard Server
Hard Server سنوات قبل
وقفت لحد فين ، و أن شاء الله هعرف أفيدك
ايه عبدالله
ايه عبدالله سنوات قبل
اعمل معادلة تجارة بالمجموع دا ولاايه هيا المعادلة مجموعها ايه
ايه عبدالله
ايه عبدالله سنوات قبل
انا دفعه ٢٠١٩ مجموعي ٦٠%
ايه عبدالله
ايه عبدالله سنوات قبل
انا نفسي اخش جامعه اعمل ايه ف موضوع ابو ام المعادلة
medhat Saleh
medhat Saleh سنوات قبل
شكرا ع الفديو الجميل دا انا اخدت جرعه تحفزيه منك انا كنت فى دبلوم وبعد كدا بقيت فى معهد فنى بردو ونفس المعهد الى حضرتك كنت فيه😂 ادعيلى انى اخش هندسه اتمنا اجى لنفس الفديو السنه ال جايه واكون فى كليه هندسه ادعولى🙏❤
tarek elshenawy
tarek elshenawy سنوات قبل
مش عارف لية أغلبية خريجى هندسة واخدين مقلب فى نفسهم 😀
mahmoud zizo
mahmoud zizo سنوات قبل
انا خريج القاهره بردو بس ازاى كنت هتخش الشروق وهى ايامى كانت واخده من ٩٠ ومبتقلش عن ٨٨
mohamed ahmed
mohamed ahmed سنوات قبل
3ث انصحنى يا جرنوسي
Ahmed Elgarbawy
Ahmed Elgarbawy سنوات قبل
انا كنت ثانويه عامه وكان مجموعي ٥٥ في الميه ودخلت معهد فني صناعي في شبرا
Mohamed khaled
Mohamed khaled 8 أشهر قبل
بياخد من ادبى
Basma Mohamed
Basma Mohamed 11 أشهر قبل
دخلت في انهي مرحله من التنسيق
Hard Server
Hard Server سنوات قبل
و عملت ايه ، لسه بدرس
Malek Farouk
Malek Farouk سنوات قبل
لو سمحت انا خريجة دبلوم فنى دفعة 2009 هل ينفع اعمل معادله او فى فرصه انى ادرس حاجه تانيه ارجو الرد بالله عليك elgarnosy
Malek Farouk
Malek Farouk سنوات قبل
@Hard Server شكرا على اهتمامك بالرد
Hard Server
Hard Server سنوات قبل
لا للاسف لأن من شروط المعادلة انك تكون مكملتش سنة علي تخرجك ، بردو أسأل ممكن يكون القانون اتغير
مريم والمطبخ
مريم والمطبخ سنوات قبل
ابنى تالته صناعى الكترونات ممكن يدخله بياخد من كام وصعب وله لا
Ahmed Maroof
Ahmed Maroof سنوات قبل
عظمة ياجرنس ❤️🔥
Mohammed Hatem
Mohammed Hatem سنوات قبل
هو الاحسن اني اخش هندسة من عام ولا صنايع
اعتبرني ميت تهت في الاحزان
اعتبرني ميت تهت في الاحزان سنوات قبل
هههههههههههه
Hamzy Cooking Arab Fans
Hamzy Cooking Arab Fans سنوات قبل
طيب انا كنت علمي رياضه برضو بس دخلت معهد نظم معلومات اداريه بس المعهد ده بياخد دبلومات هل يمكن اني ادخل هندسه برمجيات 😥او حاسبات ومعلومات بعد معادله 😥 المعهد اربع سنوات و معتمد من وزاره التعليم العالي
Hema لالا Nour
Hema لالا Nour سنوات قبل
هاااااارسود انت لسة قي الكلية
hyider Hyider
hyider Hyider سنوات قبل
نفس الوضعية عندي
Mostafa Abo Deshish
Mostafa Abo Deshish سنوات قبل
لا تنظر خلفك .. ولا تعاتب ....... لأنه .............
Afify 090
Afify 090 سنوات قبل
حضرتك لو أنا متخرج من خمس سنوات وعايز ألتحق بمعهد هندسة ما هى الخطوات لذلك
Mohamed Salam
Mohamed Salam سنوات قبل
أفشل مشروع الدخول من معهد هندسه هتضيع عمرك وإللى دخل من ثانوى عام هو إللى هينجح فى حياته
Mohamed Salam
Mohamed Salam سنوات قبل
@شذا الورد مستقبل كويس لخريج هندسه إللى يعرف يكمل بعد كليه الهندسه فى الحياه العمليه مهندس ناجح
شذا الورد
شذا الورد سنوات قبل
بس ليها مستقبل حلو
Mø7ãmêd zêkøø
Mø7ãmêd zêkøø سنوات قبل
اية افضل قسم في المعهد فني صناعي انا خارج من دبلوم فني قسم كهرباء
Mohamed Hagag
Mohamed Hagag سنوات قبل
بتدخل بالقسم اللي كنت فيه حتي الهندسه لما بتاجي تدخل بتدخل نفس القسم غالبا
Yasmin nadi
Yasmin nadi سنوات قبل
هو مش ممكن ادخل هندسه من ثانوي صنايع بس بعمل معادله
Mikeb and fashion
Mikeb and fashion سنوات قبل
ممكن تجوبتى من فضلك هل التنسيق لمده كام سنه يعنى مثلا لو حد دبلوم ومخلصو بقلو ٤سنين ينفع يقدم معهد فنى مساحه
youssef youssef
youssef youssef سنوات قبل
ممكن المعهد بالتفصيل لو سمحت
Yous._sef
Yous._sef سنوات قبل
كمل هنا ❤
حالات واتس
حالات واتس سنوات قبل
هو المعاهد العاليه للهندسه بتقبل من علمي علوم ولا هي رياضه بس
شذا الورد
شذا الورد سنوات قبل
من رياضه طبعا
Ahmed Ahmed
Ahmed Ahmed سنوات قبل
أبني دبلوم صناعه قسم بناء وجاله السنه دي معهد مساحه في اسيوط المعهد الفني ده فيه قسم بناء
Mohamed Bondouk
Mohamed Bondouk سنوات قبل
حضرتك كنت فى قسم اة
Fatin Fired
Fatin Fired سنوات قبل
حتى علمى علوم
احمد السيد
احمد السيد سنوات قبل
ايوه انا كنت علمي علوم واتقبلت في المعهد
Mohamed Emad
Mohamed Emad سنوات قبل
اقسم بالله انا كل كام يوم اتفرج ع الفديو بتاعك
elycheikh moustapha
elycheikh moustapha سنوات قبل
تحياتي ليك أحبك في الله وأتمنى لك النجاح في الدنيا والآخرة
Hadoota -حدوتة
Hadoota -حدوتة سنوات قبل
كان نفسي اخش معهد ومنه لهندسة بس ماما مش راضية بمعهد خالص 💔💔
Ahmed fahmy TAHA
Ahmed fahmy TAHA سنوات قبل
انت رايك ايه ف كريدت هندسه القاهره ولا كريدت عين شمس
الخلاصة
الخلاصة سنوات قبل
تجربتك عجبتني يا احمد ،، ربنا يوفقك
عبدالله رجب
عبدالله رجب سنوات قبل
انت فيومي يا وليه
حكاوي الشارع
حكاوي الشارع سنوات قبل
انا دخل تانيه معهد بردو ونشاء لله ربنا يفقنااا
Warda Mahmoud
Warda Mahmoud 2 سنوات قبل
طب لو سمحتو انا محتاجه الورق بتاع مواد أولى شبكات و الالات ضروري
Youssef Mostafa
Youssef Mostafa 2 سنوات قبل
لو سمحت دخلت هندسية ايه ؟
Omar Khalil
Omar Khalil 2 سنوات قبل
مرضتش ادخل خاصة من الثانوية العامة ودخلت معهد فني صناعي الصحافة الي جنب مستشفي الجلاء كنت شعبة حاسبات جبت فيه 92.5٪ وفرقت معايا هندسه علي تلت درجة ودخلت خاص واتخرجت بس سنتين المعهد كانوا من احسن سنين عمري
Ahmed Saad
Ahmed Saad 2 سنوات قبل
ماشاء الله اسلوبك جميل تتحب
صوت الصقورالمصريه
صوت الصقورالمصريه 2 سنوات قبل
تابعوني علي قناه الصقور المصريه احلي الفيديوهات والافلام والبرامج
Abdallah Rabie
Abdallah Rabie 2 سنوات قبل
ومعهد مساحة هل ينفع اكمل بعده هندسة
ömär äbö älñàsr
ömär äbö älñàsr 2 سنوات قبل
هو كان عندى استفسار هو انا لو مثلا فى قسم معين فى الصنايع ودخلت هندسة هتعلم القسم الى كنت فيه ولا الى اختاره
Hard Server
Hard Server سنوات قبل
لا مش ليه دعوة .
Usama Elshazly
Usama Elshazly 2 سنوات قبل
انا كنت جايب ٩١% ثانوى عام ودخلت المعهد دا برده ودخلت منه هندسه بمجموع 97.7%
JOHNNY Maikel
JOHNNY Maikel 7 أشهر قبل
@Usama Elshazly شكرا ياهندسة
Usama Elshazly
Usama Elshazly 7 أشهر قبل
@JOHNNY Maikel مفيش فرق عموما دا الواتساب بتاعي لو احتاجت اى حاجه 01110017332
JOHNNY Maikel
JOHNNY Maikel 7 أشهر قبل
@Usama Elshazly يعنى انت فى سنة تانية كلية هندسة دلوقتي طب اية الفرق بين كلية هندسة بمجموع الثانوى العام وكلية الهندسة من المعهد ولا مافيش فرق
Usama Elshazly
Usama Elshazly 7 أشهر قبل
@Karima Saeed تانية كهرباء
Usama Elshazly
Usama Elshazly 7 أشهر قبل
@JOHNNY Maikel معهد حكومي مجانى ، الرسوم الدراسيه اقل من ٢٠٠ جنيه
Taha ALSHAER
Taha ALSHAER 2 سنوات قبل
من المعهد .. هندسه بردوو وربنا يسترها في هندسه بقا ؛)
JOHNNY Maikel
JOHNNY Maikel 7 أشهر قبل
@Taha ALSHAER المعهد بكام
Taha ALSHAER
Taha ALSHAER 2 سنوات قبل
@Hassan gamal لا مش صعبة زي الثانوي بس مش سهله بردو يعني لازم تذاكر وتتعب ع نفسك وتحضر بس طبعا المذاكرا والمناهج جنب بتوع الثانوي مش حاجه
Hassan gamal
Hassan gamal 2 سنوات قبل
هو دراسه المعهد صعبه زى ثانوي وهل الدراسه عربى ولا انجليزى
Belal Ramadan
Belal Ramadan 2 سنوات قبل
طب لو أنا جبت ه٧ هلحق المعهد دا
yasmin a
yasmin a 2 سنوات قبل
كنت مترددة اني أدخل المعهد لكن بعد كلام حضرتك ان شاء الله هدخل واجيب هندسة انا اتظلمت في الثانوية في الجيولوجيا منقصني 11 درجة لكن مش هستسلم انا جايبة 95.9 % علمي علوم انا الحمد لله راضية بأي حاجة ربنا يحطني فيها وان شاء الله قد التحدي متشكرة جدا لقصتك غيرت كتير في رايي
Nada Wahid
Nada Wahid 8 أشهر قبل
@yasmin a عملتي ايه
المحبه لله
المحبه لله سنوات قبل
دخلتي المعهد ولا لا
yasmin a
yasmin a 2 سنوات قبل
@Hassan Hany Emara انا من المنصوره أن شاء الله هدخل اللي في المحلة واجيب هندسة
Hassan Hany Emara
Hassan Hany Emara 2 سنوات قبل
هتدخلي المعهد اللي ف الصحافة !!
om mahmoud
om mahmoud 2 سنوات قبل
هو انتي عاملت امتحان معادله بعد المعهد لما دخلت الكليه بدأت من سنه أولى ولي سنه ثانيه ارجوا الاهتمام
كورسات أونلاين
كورسات أونلاين 2 سنوات قبل
بيبقا فى سنة اعدادى وبعدها بتخش اولى وده بشكل بعام حتى لو دخلتها من الثانوى
Hanan Reda Arts
Hanan Reda Arts 2 سنوات قبل
انا 3 ثانوي 2020 علم رياضه كان نفسي ادخل هندسة اول مفتحت comments جالي اكتأب وكرهت الهندسة و خيفها أدخله و محبهش بس انا حبه جدا بس خايفه لم ادخل اكره 😣
Hanan Reda Arts
Hanan Reda Arts 2 سنوات قبل
Mina Narmer شكرا بجد ليكي كلمك ريحني جدا وفعلا ربنا مبيضيعش تعب حد وكلمك بجد شجعني اكتر وربنا يوفقنا❤👉
Mina Narmer
Mina Narmer 2 سنوات قبل
اتكلى على الله وربنا مبيضيعشى تعب حد وملكيش دعوة بالناس وكلام الناس هما مش هايمتحنوا بدالك ولا هايتعبو بدالك 👍
Mohamed Mamon
Mohamed Mamon 2 سنوات قبل
انا فنى صناعى الاسكندريه
Mohammed ALrmily
Mohammed ALrmily 2 سنوات قبل
يمكن مساعده ان بفكر اخش نفس القسم بتاعك بس ملقتش الاسم الي قلتو هو القسم الي دخلتو موجود حت الان ان مطور برامج لي خلفيه عن جافا و c# و json و xml و قواعد البيانات database واشياء اخرا متعلقه بلبرمجه يمكن تفيدني ان مستقبلي واقف عليك ارجوك ساعدني يعم جرنوسي كل الي شاف تعليق يضغط لايك عشان يشوف عم جرنوسي تعليق وما يتقلش علينه 😌
Ahmed Younis
Ahmed Younis 2 سنوات قبل
هو هل فعلا المعهد الفنى الصناعى هيتلغى دخول طلابه لكليه الهندسه
Hassan Mostafa
Hassan Mostafa 2 سنوات قبل
شباب ادعولي اجيب مجموع وادخل هندسه السنادي اللي هيعمل لايك ربنا يوفقه 40 دعوه من غريب بتبقي مستجابه👍
mo7tarf elcomputer
mo7tarf elcomputer 2 سنوات قبل
طيب ودلوقتى ربنا وصلك لأية ؟
Bshaer Bshaer
Bshaer Bshaer 2 سنوات قبل
هو ممكن الواحد يكون عندو ٣٠ سنه ويكمل معهد هندسه
Taha Saber
Taha Saber 2 سنوات قبل
ممكن رقم حضرتك
حكاوي الشارع
حكاوي الشارع 2 سنوات قبل
انا في معهد صناعي تانيه ادعولي
em sh
em sh 2 سنوات قبل
أنا تركت هندسة ودخلت كلية التربية قسم رياضيات وتعينت مدرس اعدادي وثانوي رياضيات ايه رأيكم .
Hard Server
Hard Server سنوات قبل
هندسة صعب ؟
غرام عادل
غرام عادل 2 سنوات قبل
الفنى الصناعى بياخد من كام
[MR] KIRO
[MR] KIRO 15 أيام قبل
60٪
Dalia Gamal
Dalia Gamal 2 سنوات قبل
انا دلوقتي كليه تجاره انجليزي في سنه 3 وفاضلي سنه واخلص ينفع ادخله بعد ما اخلص انا كنت علمي علوم 88%ارجو الرد 🙏
malek mohamed
malek mohamed 10 أشهر قبل
@maiada maiada لا حرام عليك انت كده وصلت حرام ترجع و هيكون فضلك 7 سنين
maiada maiada
maiada maiada 11 أشهر قبل
انا كمان عايزة اعرف نقصلى سنة بحقوق ليا ادخل المعهد ده ؟ علمى رياضة ❤
tarek elshenawy
tarek elshenawy سنوات قبل
تدخل ايه يابنى
KaRiizma713
KaRiizma713 2 سنوات قبل
بتفرج عليك ونا 20 سنة دلوقتي اهو واجلت 3 ثانوي مرتين عشان اخش هندسة خاص حتي ومجموعي عارف انه مش هيجيب فقررت من كام شهر اني اخش المعهد ده واحاول انسي السنيين اللي ضاعت
Hard Server
Hard Server سنوات قبل
@KaRiizma713 دخلت الامتحان
KaRiizma713
KaRiizma713 2 سنوات قبل
الحمد لله علي كل شيء محصلش نصيب السنة ديه
Omar Khalil
Omar Khalil 2 سنوات قبل
شد حيلك فيه جامد وربنا هيكرمك ان شاء الله
Hisham Alaa
Hisham Alaa 2 سنوات قبل
والدى مهندس تبريد و تكييف ف المعهد الفنى الصحافى
Mahmoud Ramadan
Mahmoud Ramadan 2 سنوات قبل
انا داخل 3 ث السنه دى دعواتكم معايه نفسى ادخل ه بترول
Areg Abdullah
Areg Abdullah 10 أشهر قبل
@Ahmed Mohammed ملهاش مستقبل ازاي معلش !
Ahmed Mohammed
Ahmed Mohammed سنوات قبل
بترول اوسخ قسم فى الكلية.. عدد الطلبة دلوقتى ٢٥ طالب... مفيش حد بيدخلها علشان ملهاش مستقبل
Yasmin ghanem
Yasmin ghanem 2 سنوات قبل
انا حصلى كدا واخدت سنه تربيه عام رياضيات بس قعدت وهقدم السنه الجايه المعهد دا ربنا. يكرمك شجعتنى مع ان كل الناس خوفتني وبخوفونى بس انا عاوزه ادخل فنون تطبيقيه مش هندسه
المحبه لله
المحبه لله سنوات قبل
دخلتي المعهد
MR_ MASHUP
MR_ MASHUP 2 سنوات قبل
بيققولو دعوة غريب مستجابة ادعولي اجيب بكالوريس وافرح أنا وأخي ابوي وامي ونجيب بكالوريس محتاج دعوةاتكم وكل سنة وانتو طيبين وعيدكم مبارك
mohamed nassar
mohamed nassar 2 سنوات قبل
طب بالنسبه لموضوع المعادله
aya nasr
aya nasr 2 سنوات قبل
محتاجة اكلم حضرتك
Mohamed Mohamed
Mohamed Mohamed 2 سنوات قبل
تب انا يا بش مهندس لسة في سنة اولي ومحتارة اخش علمي ولا ادبي ونا نفسي اخش هندسة وبكره المواد الادبية بس كل الي دخلو علمي لقيتهم بيشتكو منو وبقولو صعب جدا فانا خفت وقولت لبابا الي انا هخش ادبي فممكن تقولي ايه الاحسن لو سمحت وبالله جاوب يا بش مهندس بلي انتا شايفو احسن
محمود حسن
محمود حسن 2 سنوات قبل
مواد المعهد الصنايع كلها صعبه طبعا زى ثانوى عام بالظبط انا رسبت فى السنه فى 9 مواد
Eman Ahmed
Eman Ahmed 2 سنوات قبل
المعهد ده من كام من دبلوم انا عندي28 ممكن ادخله كنت حيبه 85
Ahmed Helall
Ahmed Helall 2 سنوات قبل
انا بردك كنت في معمل الصحافة واسود ايام حياتي شفتها هناك حسبيى الله ونعم الوكيل
يارب رضاك والجنه
يارب رضاك والجنه 2 سنوات قبل
انا اخدت دبلوم صنايع ويارتني قدمت في اي كليه بعديها والله ندمان اشد الندم ... بس يالا الحمد لله علي كل حال كل واحد بياخد نصيبه
فلاح الزوايده
فلاح الزوايده 2 سنوات قبل
ليه تندم .....مع الاصرار والعزيمه كل األعقد تنحل ...انا من الاردن وعندي ٣٨ سنه ومعي صناعي سنة ١٩٩٩ وان شاء الله اكمل دبلوم شهر ٩ اللي يجي ان شاء الله...... وانت اكيد صغير لسه ...خل عندك هدف واصرار ومثابره رح توخذ اللي بدك اياه
هايدي احمد
هايدي احمد 2 سنوات قبل
هوا ينفع هندسه من صنايع من غير معادله لو سمحت الرد بسرعه
Panda Egy
Panda Egy 2 سنوات قبل
@خلود حلمى صنايع تلات سنين ولا خمس وجاب كام
كل ما تريد معرفته عن كلية الهندسة
9:26
Gernata Academy
عدد المشاهدات 205 ألف
أشهر الكليبات في قناتي 😶 #2
12:12
Rakanoo
عدد المشاهدات 329 ألف
محرك إنفنتي / نيسان متعدد الضغط.
7:25
سيارتك مع عبدالحق
عدد المشاهدات 95 ألف
بدر العزي - استر جروحي ( حصرياً ) | 2021
3:13
badr Alezzi l بدر العزي
عدد المشاهدات 566 ألف
كيف تذاكر أقل و تذاكر بذكاء ؟
15:30
دروس أونلاين
عدد المشاهدات 8 مليون
One of the Greatest Speeches Ever | Steve Jobs
10:31
Motivation Ark
عدد المشاهدات 1.7 مليون
ازاي تتعامل مع ورقه امتحان معادله كليه الهندسه
17:14
Alaa Elsherbiny - علاء الشربيني
عدد المشاهدات 21 ألف
Who are you?
13:32
The Gift
عدد المشاهدات 10 مليون
الجامعات الخاصة ٢٠١٩ - أحسن الجامعات الخاصة في مصر
30:54
Rawan Darwish روان درويش
عدد المشاهدات 243 ألف
أشهر الكليبات في قناتي 😶 #2
12:12
Rakanoo
عدد المشاهدات 329 ألف
محرك إنفنتي / نيسان متعدد الضغط.
7:25
سيارتك مع عبدالحق
عدد المشاهدات 95 ألف
بدر العزي - استر جروحي ( حصرياً ) | 2021
3:13
badr Alezzi l بدر العزي
عدد المشاهدات 566 ألف
Un Tunisien de 18 ans surprend tout le monde en natation
1:12
Radio-Canada Sports
عدد المشاهدات 458 ألف
Trying to Bench 405 lbs Underwater | OT 28
19:46
Dude Perfect
عدد المشاهدات 9 مليون
Haircut
0:16
Nour Younes
عدد المشاهدات 210 ألف
FIFA 22 | Official Gameplay Trailer
3:48
EA SPORTS FIFA
عدد المشاهدات 1.1 مليون
BTS - Dynamite in the Live Lounge
3:36
BBC Radio 1
عدد المشاهدات 6 مليون
Bottle Flips from $1 to $100
0:34
That's Amazing Shorts
عدد المشاهدات 19 مليون